jomlak3 262

جملـــــک 3

عاشقــانــه های دیوانـــــه ...

نويسنده :سید بنیامین مصفا
تاريخ: 2 / 11 / 1393 ساعت: 11:24

اولین بار که کلمه ی فرض را یاد گرفتم اول ابتدایی بود ، خانم معلم مان میگفت فرض کنید دو تا سیب دارید ، یکی اش را میخورید ، حالا چندتا سیب باقی مانده ؟ آنقدر این کلمه برایم نامانوس و عجیب بود که نمیدانی ، فرض ؟ فرض بگیرم که دو تا سیب دارم ؟ چطور فرض بگیرم ؟ فرض را از کجا باید بگیرم ؟ یکبار از خانوم معلم مان پرسیدم ، خانوم ما نمیدانیم چطور و از کجا فرض بگیریم خانوم معلم مان خندید و گفت پسرم فرض را از جایی نمیگیرند ، فرض گرفتن یعنی خیال کردن ،یعنی فکر کنی که چیزی را داری در حالی که واقعن نداری اش ، مثل همین سیب فرض یعنی این ، یعنی خیال کنی که سیب داری ، هرچند که سیبی اینجا نیست...!!!

حالا بیست سال گذشته است و من این روزها تنها کاری که بلدم به خوبی انجامش دهم فرض کردن است . وقتی میخواهم بروم خرید فرض میکنم تو کنار من نشسته ای و با کنترل ضبط طبق معمول درگیری برای پیدا کردن آهنگ مورد علاقه ات ! وقتی دارم فیلم میبینم فرض میکنم تو همینجایی و با همان عجول بودن شیرینت ، دلت میخواهد زودتر بدانی که بالاخره ته فیلم چه میشود ! فرض میکنم وقتی که بنزین زدم ،تو پول را از کیف پول خودت به من بدهی و مثل همیشه عشق حساب و کتاب داشته باشی... فرض میکنم که قبل اینکه بخواهم از ماشین پیاده شوم برگردم سمت تو و دستی به عادت لای موهایم بکشی و یقه ام را صاف و شق و رق کنی و بعد اجازه ی رفتن صادر کنی... فرض میکنم هستی و موقعی که پشت ترافیک اعصابم بهم میریزد مثل همان موقع ها برایم شعر میخوانی و کم کم مجاب میشوم که باباجان ترافیک آنقدر ها هم بد نیست .

خانم معلم نمیدانم کجایی ، اما این روزها که میگذرد آنچنان فرض گرفتن را یاد گرفته ام که شما هم باورتان نمیشود . اما میدانی... فرض گرفتن دو عدد سیب کجا و فرض گرفتن تو را داشتن کجا... فرض گرفتن یعنی ،

فرض گرفتن یعنی که تو را داشته باشم ،

در حالی که به شدت هر چه تمام تر ندارم ات عزیز جانم...

کجـــــایی ؟؟؟؟

 

 2015-01-22

11:31:12

دلنوشــته های یک دیوانـــه ...

منبع : جملــــــــــــــک 3

(دنـــــیایی برای دیوانـــه های یک رو)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع:
دوستان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 672
بازدید دیروز : 158
بازدید هفته : 1066
بازدید ماه : 1783
بازدید کل : 56641
تعداد مطالب : 518
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

فاویکن عاشقانه و زیبا

عاشقانه کافهِ بارانی

لگو

تماس با ما
ابزار تلگرام